Vychytávky
Detekce odeslání emailu po objednávce
Inteligentní košík - vložené položky si pamatuje 10 dní nebo si můžete zapnout ukládání košíku do databáze a registrovaný zákazník si ho tak může plnit několik dní. Před odesláním objednávky systém automaticky zkontroluje, zda se mezitím nezměnily ceny a stavy na skladě a v případě potřeby ho upozorní.
Náš e-shop Vám v seznamu objednávek řekne, zda byl produkt v době objednání skladem v dostatečném množství.
Možnost vložit vlastní JS kódy pro propojení s externími systémy.
Ověřování formulářů přes ReCaptcha systém
Možnost vytvářet alternativní názvy kategorií pro porovnávače cen
Často se stává, že porovnávače cen mají jinou stromovou strukturu kategorii jak chcete mít Vy. Nastává pak situace, že nevědí správně zařadit Vaše produkty a přicházíte tak o potencionálních zákazníků. Abychom tomu předešli, pro každou kategorii lze definovat alternativní název.
Možnost přidávat barevné vzorky (např. Pro nábytek, podlahy, sanitární techniku)
V případě sortimentu, který máte ve více variantách provedení, můžete definovat vzorek ve formě barvy nebo obrázku. Nechybí ani koeficient příplatku při jejím zvolení.
Možnost přidávat obrázkové doplňkové parametry (např. Ikonky na péči o textil)
Jelikož Vám jde o to, abyste produkt udělali pro zákazníka co nejpřitažlivější, můžete mu přidat obrázkové parametry (např. Ikonky na péči o textil nebo znázornění funkcionality).
Hromadné úpravy produktů
Díky této funkci dokážete např. hromadně přeřadit produkty do jiné kategorie nebo jejich smazat či deaktivovat. Také můžete manipulovat s jejich cenou nahoru / dolů v měně / procentech. Dá se to zajímavě využívat k tomu, aby vyhledávače na Vašich stránkách viděli neustálé změny. To totiž hodnotí velmi pozitivně a získáváte tak cenné body v SEO.
Možnost přidat kategorií nebo produktu video z Youtube
Pokud pro Vaše produkty existují i videa, je ideální je mít v detailech. Zákazník tak na ně získá lepší pohled, což může vést k objednávce.
Minimální cena objednávky nastavitelná zvlášť pro maloobchod a veľkoochod
Velkoobchodnímu partnerovi často chcete poskytnout odlišné podmínky jako běžnému zákazníkovi, proto se dá nastavit minimální cena jeho objednávky zvlášť.
Možnost zapnout pro zákazníky i menu a filtr podle výrobců
Pokud využíváte levý sloupec e-shopu, máte k dispozici i menu podle výrobců. V opačném případě poskytujeme alternativu v podobě filtru v katalogu.
V rámci doplňkových prací je možné filtr různě poupravit
Doplňkové parametry
Pokud ke produktu nabízíte např. dárkové balení nebo volitelné úpravy, doplňkové parametry jsou to, co hledáte. Použitelné jsou ve formě selektovníkov nebo radio boxů s obrázky. Cena se po zvolení některého z nich automaticky aktualizuje.
Možnost vytvářet různé filtry pro kategorie
Chcete-li zákazníkovi zjednodušit hledání zboží, není nic jednoduššího než nastavit kategorii filtr podle náležitostí. Může si tak pohodlně najít např. trička ve velikosti XL.
Kopírování produktů
Někdy se stane, že potřebujete přidat nový produkt, který se však od již existujícího liší pouze v drobnostech. Tato funkce Vám jediným poklepáním myši vytvoří duplikát a ušetří tak množství času.
Přístup do managementu na zadávání programátorských a grafických úprav
Zřídili jsme management úkolů, abychom věděli evidovat informace o požadavcích a provedených úpravách pro naše klienty. Každý z nich tam dokáže přidat nové zadání a sledovat jeho stav včetně počtu odpracovaných hodin. Pokud si to při vytváření zvolíte, po jeho dokončení Vám odešleme e-mail.
Možnost zobrazení článku pouze registrovaným zákazníkům