SlovenskýAngličtinaČeštinaDeutschland

        0 ks 0 CZ

        UPRAVENÉ 4.7.2016

        Jak nastavit a odeslat zákazníkovi kód pro sledování zásilky

         

        Chcete-li zákazníkovi umožnit přístup k informacím o poloze odeslaného zboží, stačí do automatické zprávy, resp. SMS příslušného statusu zakomponovat značku {delivery_num}. Tato bude při odesílání nahrazena za číslo balíku uvedené v detailu objednávky.

         

        Zobrazenie statusov objednávok

         

        Může to vypadat i takto:

         

        Formulár na úpravu statusu objednávky

         


        Nezapomeňte však, že pro správné zobrazení musíte mít tento údaj vyplněný (viz. Obrázek níže). V případě využívání služby EPH od České pošty si můžete v dopravě nastavit rozsah (první a poslední přidělené číslo) a systém je bude objednávkám přidělovat automaticky.

         

        Formulár na úpravu objednávky

         


        SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

        Přihlaste se k odběru novinek